Obserwuje nas :

poniedziałek, 22 lipca 2013

Metamorfoza Emka_1989

Hejka. Zaczynam prowadzić metamorfozy na blogu. Pierwszą, którą zrobię będzie na dollce Emka_1989.


Przed : Masz śliczną Doll, jednak zmieniłabym kształt Twojej twarzy. Jak dla mnie jest za okrągła. Było to dla mnie mega wyzwanie, poniewaz nie lubię tych oczu. Twój makijaż mi się podobał. Nie mam nic do zarzucenia. Jest OK!
Po : Zniżyłam trochę oczy i brwi, bo jak dla mnie za wysoko było troszeczkę. Zrobiłam czarny makijaż, lekko malnęłam policzki brązowym pudrem. Zrobiłam kreski eyelinerem - czarnym. Jako fryzurkę dałam warkocza. Moim zdaniem świetnie to wygląda. Dorzuciłam też tatuaż Twojego wykonania. 


Dziś tylko makijaż. Jak poszło, podoba się ? 

POSZUKUJĘ OSOBĘ DO TEGO DZIAŁU, CHĘTNI PISAĆ !

3 komentarze:

  1. Przed odnoszę wrażenie, że doll ma małą głowę.
    Do tego włosy trochę dziwne.
    Makijaż po nawet mi się podoba, ale nie jestem fanką tej fryzury.

    SweetLoveKatess

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie to mogę się zgłosić do tego działu ;3
    karola97xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Też się z chęcią zgłasza, :P

    OdpowiedzUsuń